Oddíl Tuláci Malešice

Otradovická pětidenka: IQLandia, labyrinty, kola a koupání

Otradovice, 29 .6. – 4. 7. 2014

Neděle 29. 6.

Sraz byl v 10 hodin u školy. Jirka přivezl Tuláky do Otradovic, pak jsme si chvíli pohráli. Pak jsme si snědli oběd a jeli jsme na výlet na kole po okolí. Pak byla večeře a po ní jedna půlka připravila pro druhou půlku bojovku.

Zapsala: Zuzanka

Pondělí 30. 6.

Ráno bylo zdlouhavé, protože ostatní lidí mají ošklivý zvyk přispávat si. Snídala se houska s marmeládou a čaj, klasika. Po hraní asi v deset se řeklo, že se pojede do Liberce , do IQLandie, která byla mimochodem naprosto boží. Byly tam vodní kravinky, výprava do vesmíru i středu Země, mimochodem i do lidského těla i sexuálního života homo sapiens. Hrozně se mi líbil Theremin, laserová harfa a síň s živly, ve které byly super monstrózní bubliny, model příboje, zemětřesení, TESLŮV TRANSFORMÁTOR (který hrál Piráty z Karibiku) atd., ta byla marvelózní.

Špunt potkal kamaráda za kterým pojede příští týden. Potom, co jsme si vše víceméně prohlédli včetně periodické tabulky prvků jako skříněk na věci. Teď jsem podle Píšti dostal hlad, a proto jsme ještě předtím celým šli do závodní restaurace, kde rozhodně nešlo všechno jako o závod. Všichni jsme si dali svíčkovou ;) No a potom jsme tedy šli na science show do vestibulu, kde toho ukazovali spoustu jako například, že hypermangan a indulona dohromady hoří atd.

Po show, na které Honzík pomáhal se sloní pastou, jsme dostali asi další hodinu rozchod na pokusy a výpravy za poznáním. Byla tam taky taká tabule s kolíčky, které kopírovaly naše konturry. Kuriozita.
Jeli jsme pak domů autem a k večeři jsme měli polívku s vejcem a sýrový chleby. Mezitím, co jsme šli spát, jsme hráli hry a potom..... zzzzzZ

Zapsal: Jáchym

Úterý 1. 7.

Vyspinkali jsme se do růžova a ráno dali vynikající snídani. Předtím, než jsme šli na kola, jsme různě hráli deskové hry a vykonávali nejpotřebnější ranní úkody.Po všech úkonech jsme vyrazili na krátkou cestu do lesa. A tam jsme jezdili jízdu zručnosti. Ta obsahovala slalom mezi plechovkama, zvedání míčku, udělat otočku, přejetí desky, osmička mezi plechovkami a nakonec houpačka. Poté jsme začali slalom na koloběžce, která byla každému malá. Po dokončení opičí dráhy, s koloběžkou pro skřety, Áma jela domů a my jsme se pomalu vydali zpět k domu, kde nás čekal oběd. Dobře jsme se najedli a poté jsme měli chvíli volný čas.
Po chvíli jsme vyrazili na kolo. Dojeli jsme s Konopíkem k lesní školce do Milovic a těsně před ní se Šmoulinka vymlátil na kole. V lesní školce to měli hezké. Mezitím, co Šmoulinka pofoukával rozmlácená kolena, ostatní se radostně vrhli na školku. Dojeli jsme na dráhu pro bikros. Všichni se vrhli vstříc nebezpečnému osudu na hliněných valech – ti, co zůstali na rozjezdové dráze se bavili s místní omladinou. Po chvilce ježdění si Matouš píchl duši na předním kole. Iva a Píšťalka se vyflákali na úplně stejné překážce. Jirka namítl, že kdo se nechce vyflákat, tak může vynechat jeden kousek hada. No a pak jsme jeli na zmrzlinu.
Zmrzlina byla kopečková a všem chutnala. Po dovychutnání zmrzliny jsme začali řešit problém jak naložit se Šmoulinkovou již dříve ztracenou šlapkou. Po zmrzlině jsme se vydali na cestu zpět. Matěj vymyslel, že si na chvíli vymění kolo se Šmoulinkou. Tak jsme jeli, Mates na Šmoulinkově půjčeném kole a Šmoulinka na Matesově. Mates na tom kole ujel alespoň 4 km. U památníku u dvou starých lip se Šmoulinka s Matesem vyměnili a všichni se napili. Těsně u konce se Davidovi rozbilo kolo. Ono to kolo se nerozbilo, ale vypadlo jedno potřebné kolečko. Jeli jsme napřed a Davida tlačil Jirka. Dojeli jsme domů a vzali si věci na plavání a jeli autem do pískovny se vykoupat. Voda byla fajn i když ze začátku studená. Voda byla spíše na osvěžení než na koupání a jeli jsme na večeři.

Zapsal: kolektiv autorů

Středa 2. 7.

Brzy ráno odjeli Jirka s Matějem stěhovat na celé dopoledně. Po dobré snídani jsme dokončili dřívější hru na trasu

s úkoly, kdy tým Vojty dělal trasu pro tým Zuzi. S týmem Zuzi šla i kamarádka. Potom, co jsme se vrátili si každý dělal co chtěl. K obědu bylo kuře s rýží a kucí se vrátili. Po obědě jsme jeli na zámek Loučeň. Tam jsme měli prohlídku se super knihovnou. Zámecký park byl plný labyrintů a bludišť. Po skupinkách jsme pak měli hodinový rozchod. V areálu zámku siHonzík našel svoji princeznu za kterou pak celý den chodil. Po akci jel Monsterhight domů. Pak jsme jeli i my.

Zapsal: Šmoulinka

Čtvrtek 3. 7.

Ráno jsme vstali a pak jsme šli na snídani. Dopoledne jsme se rozhodovali, jestli budeme hrát AZ-kvíz nebo pojedeme do pískovny. Tak jsme jeli na kole. V pískovně jsme se zahrabávali do až po hlavu. Holky se klouzaly ze strázu a všichni z něj skákali. Poté jsme hrabali díry, ve kterých jsme chladili pití a sebe. Na oběd jsme dorazili ve 14:02. Po něm jsme se jeli na kole koupat do Toušně. U břehu jsme hledali mušličky. Po cestě zpátky jsme chvíli jezdili v terénu. K véče byla polévka a před spaním jsme měli pudink.

Před spaním jsme si ještě zahráli AZ-kvíz, kdy Špunt pokládal otázky a jeho ladné asistentky Zůza a Anička lepily body.

Zapsal: David

Pátek 4. 7.

Včera večer dostal Jirka skvělý nápad: „Bude podle předpovědi 31°C, mohli bychom sjel Jizeru na duších.“ S jeho návrhem jsme souhlasili. Asi v deset hodin jsme vyjeli s autem k mostu v Sojovicích. Tam jsme si vzali vesty, pádla a naše plavidla – duše od traktoru. Všichni kromě Píšťalky vlezli do studené řeky. Po čtveřicích jsme naskákali na duše a pádlovali po proudu.
Hned na začátku to vypadalo, že se duše s Matesem, Šmoulinkou, Špuntem a Davidem zvrhne, protože kluci dělali skopičiny. Po chvíli už Špunt seděl v mělkém korytu. Za několik minut byl opět shozen a to už se rozhodl, že bude radši plavat okolo. David se k němu přidal. Plavidlo Buriánků se mezitím rychlostí blesku vzdalovalo. Třetí duše zas jela pomalu a vztekala se. Po břehu šla Píšťalka a občas se skrz kopřivy dostala na místo, kde se dalo fotit. Tak jsme jí vždy zamávali.
Asi po hodině jízdy jsme se dostali k železničnímu mostu, kde jsme se rozhodli, že skončíme. Duše jsme dokutáleli asi kilometr proti proudu, kam se dalo dojet autem. Někteří si dali řeku ještě jednou. Tentokrát i s Píšťalkou. Po obědě už jen balení a odjezd do Prahy.

Zapsal: Mates

Dnes je 27. červenec 2024
svátek má Věroslav

Narozeniny
18.červenec - Gattaka (36)
18.červenec - Betynka (12)
24.červenec - Daniela (8)